wtorek, 29 sierpnia 2017

Chleb dla każdego

Nawet dla kompletnych amatorów - wystarczy trzymać się instrukcji.
Ja chleb trochę podpinam pod kategorię słodkich wypieków, czyli niejakiego cukiernictwa. Parę razy kombinowałam z pieczywem i też mi jakoś nie wychodziło - chyba mam lewe ręce do pieczenia.

Za to znam sposób, by takie niemoty jak ja, cieszyły się w domu ciepłym chlebkiem. Tym sposobem jest po prostu zakup maszyny do wypieku chleba - http://automatydochleba.pl/ To dzięki niej, trzymając się zasad i proporcji możemy uzyskać we własnym zaciszu, normalny, kanapkowy chleb.
Wystarczy wszystkie odmierzone składniki wsypać do formy i włączyć dany program. Tylko tyle. Chleb wam wyjdzie na sto procent. Bez zakalca, bez przypalenizny. Takie proste, że ze spokojem codziennie, czy co drugi dzień jesteśmy w stanie piec pieczywo dla całej rodziny.


1 komentarz: